Friday, October 12, 2012

ခင္ဗ်ားအတြက္ငုိရတာပါ

လူေကာင္ေသးေသာ လူတစ္ေယာက္သည္ အရက္ဘားခန္းထဲတြင္ ထိုင္ေနျပီး သူ၏ အရက္ခြက္ကို

ေၾကာင္ေငးလ်က္ၾကည့္ေနသည္ ။နာရီ၀က္ခန္ ့သူမလွ ုပ္မရွက္ေနေသာအခါ လူေကာင္ၾကီးမားျပီး
ျပသနာရွာတတ္ေသာ ထရပ္ကားဒရိုင္ဘာက သူေဘးသို ့ေလွ်ာက္လာျပီးသူ၏အရက္ခြက္ကိုေကာက္
ယူျပီး အကုန္ေမာ့ေသာက္လိုက္သည္ ။လူေကာင္ေသးေသးက စတင္ငိုေတာ့ေလသည္ ။
ထရပ္ကားဒရိုင္ဘာက သူကို လွည့္ျပီး ေျပာေလသည္။
'' ငါမင္းကိုေနာက္ေျပာင္ေနတာပါကြာ ။မင္းကိုငါ အရက္တစ္ခြက္ ျပန္၀ယ္ေပးပါ့မယ့္ ။လူတစ္ေယာက္
ငိုတာကို ငါမၾကည့္ရက္ပါဘူး '''' အုိ အဲ့ဒါေၾကာင့္ မဟုတ္ပါဘူး '' ထိုလူကျပန္ေျပာသည္ ။ '' 

 
ဒီေန ့ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့ဘ၀မွာ အဆိုးဆံုးေန ့ပဲဗ်ာ ။ပထမ ကၽြန္ေတာ္အအိပ္လြန္သြားျပီး အလြန္အေရးၾကီးတဲ့ အစည္းအေ၀းပြဲ အတြက္ ေနာက္က်သြားတယ္ ။ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့သေဌးကေဒါသျဖစ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ကို အလုပ္ျဖဳက္ပစ္လိုက္တယ္ ။ကၽြန္ေတာ္အေဆာက္အဦးက ထြက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့ကားဆီကိုလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့ကား အခိုးခံရတာကို ေတြ ့တယ္ ။ရဲက သူတို ့ဘာမွ မလုပ္ေပးနိုင္ဘူး ေျပာတယ္ ။အဲ့ဒီေနာက္ ကၽြန္ေတာ္အငွားကားစီးျပီး အိမ္ျပန္ရတယ္ ။ကၽြန္ေတာ္အငွားကားယာဥ္ေမာင္းကို ပိုက္ဆံေပးျပီး အငွားကား ထြက္သြားတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္ရဲ ့ပိုက္ဆံအိတ္အငွားကားထဲမွာ ပါသြားတာကို ေတြ ့ရတယ္ ။ကၽြန္ေတာ္အိမ္ထဲ၀င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မိန္းမကို အိပ္ရာေပၚမွာမာလီနဲ့ အတူေတြ ့ရတယ္ ။

ထိုလူက တစ္ကယ္ကို ရွုိက္ၾကီးတငင္ငိုေၾကြးေနသည္ ။ '' ကၽြန္ေတာ္စိတ္ညစ္ညစ္နဲ ့အိမ္က ထြက္လာျပီး ဒီ
အရက္ဘားကိုလာတာပါ ။အခု ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ကို အဆံုးစီရင္ဖို ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားေနတုန္း ခင္ဗ်ား
ေရာက္လာျပီး ကၽြန္ေတာ္အဆိပ္ေတြကို ေသာက္ပစ္လိုက္ေတာ့ ''

No comments:

Post a Comment